EMEK HIRSIZI ŞAHSİYET !!! (Biri bitti diğeri başladı.Yazının en alt kısmında)

Posted by Mert Şener on 12:20 with 31 comments


  Eveetttt...Kiminizin bu durum umrunda olmayabilir.Kimilerinde: "ooo olay mı var" diye sevinebilir:)Sonuçta birçok insan almak istediğini alıyor benden.Gerisi pekte önemli olmuyor...

  Beni takip edenler biliyorki:Uzun bir süre aranızda yoktum.Çünkü askere gittim haber !!!veremeden!!! geri geldim.Herşey o arada nasıl olduysa oldu... Tahmin edersiniz ki askerde akıllı telefon alınmıyor.Bu emek hırsızının videolarımı yüklediğini nereden bileyim???
Videoları ise hiçbir zaman kayıt etmedim nasılsa youtube da yüklü diye.Hatta indirmek için başkalarından istedim.

Bunlarda kanıtı.













Gördüğünüz "SKYPE" konuşmaları...İsimler tabikide gizli.Bunun gibi 2-3 kişi ile daha konuşmam var eğer sende videolar yoksa diye...İnanmayan veya isteyen olursa atarım her türlü.Bu tarzda başka 2-3 tane daha kanıtlar var çünkü...


   Neyse önce empati yaptım bir çok insanın yapamayacağı gibi.İnsan gibi mail attım ve sadece "videolarımı kaldırır mısın ve neden böyle bişey yaptın" dedim.Fakat bu emek hırsızı şahsiyet cevap atmadı ama o arada videolarımın (videolarının) altındaki yorumlara kalp atmayı ihmal etmedi.Yani her şekilde takipteydi hesaplarını.


  Buda attığım mailin kanıtı...







  Tabiki de bu: "EMEK HIRSIZI ŞAHSİYET" cevap vermedi ama çok daha önceden yazmama rağmen bugünkü yorumlara kalp atmayı ihmal etmedi.Bende "emek hırsızı" tarzı bir yazı ile yorum attığım zaman ise beni engelledi.

  Biliyorum kendinizi benim yerime koymanız zor ama siz olsanız ne yapardınız?Bu işlere girdiğimde bende kolay sanıyordum ama inanın öyle olmuyor.Bütün videoları sadece telefonumla çektim.4k çekiyim daha net görüntü olsun derken telefon ısınıp kapandı vs vs...Daha birçok şeyler oldu.Montaj kısmını saymıyorum bile.


  İşin ilginç tarafı:beni baya bir yakından takip eden birisi ve yorumların altına verdiği cevaplara baktığımda benimle birebir aynı cevapları verdiğini görüyorum ve bu yazıyı okuduğunada eminim.Bu emek hırsızı,karaktersiz kişi kendisini görünmez sanmasın.Telefon no su 16 ile bitiyor...Benim "win7" videomu hatırlayanlar yazılımla da ilgilendiğimi bilirler...Hee bana gelip insanca ve dürüstçe derseki : "para kazanmaktı amacım yada şuydu buydu" ben gene affederim buradan duyurmuş olayım...

  Bana gelen olumsuz yorumlardan en çoğu: " Neden bu işi öğretiyosun,neden gösteriyorsun,kurcalanmış makine geliyor senin yüzünden,onu paylaşma bunu paylaşma " oldu genelde.Sizin bilmedikleriniz sadece bu...Sanki bütün kurcalanmış cihazlar benim yüzümden olmuş gibi... Ve şunada eminim: Bunları diyenlerin çoğu benim videolarımdan birşeyler öğrenmediyse bende bu işi bir daha yapmam.


  Kanalın açıklama kısmına bir bakın






  







  Anlattık ve Yaptık tabirlerini görürsünüz.Bu durum gerçekten büyük bir haysiyetsizliktir.Başka bir açıklama bulamıyorum.Piyasada bulunmayan şema ve bios demiyorlarmı birde:)Bir hevesle açılıp sonrasında güncel olmayan bir haysiyetsizlik sadece başka ne olabilir ki...

  Daha ne söyleyebilirim gerçekten bilmiyorum.

  Son olarak şunu söyleyeyim.Benim bu videoları tekrardan yükleyebilmem için ve kanalımı tekrardan yürütebilmem için: 

BU KANALI ŞİKAYET ETMENİZİ RİCA EDİYORUM !!!

https://www.youtube.com/channel/UCTjZyw-TMhMVpI_HU9kgIHQ/featured


Tahmin edersiniz ki bu EMEK HIRSIZI başka hiçbir video yükleyemez ve benimde tekrardan video yüklememi istiyorsanız bu kanalın kapanması şart!!! Ben başka bir yol göremiyorum onca emeğin üstüne.Sizin başka bir fikriniz varsa her zaman beklerim...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet yukarıdaki kanaldaki kişi artık vicdana mı geldi naptı bilmiyorum kaldırmış videoları fakat bir baktımki başka biri daha yüklemiş videoları.Bu yükleyen kişinin: "Bu nasıl kavga" isimli bir videosu var kanalında alakasız bir şekilde...

Bu videoyuda ilk emek hırsızı şahsiyetin bir videosuna yorum olarak atmıştı.Oradan hatırlıyorum.Hatta ne alaka bu videonun altına bu yorumu yazdın demiştim içimden.Bu 2. emek hırsızıda o kişi büyük ihtimalle adıda Tarık idi yanlış hatırlamıyorsam ama kimsenin günahını almayayım.Acaba ilk emek hırsızıda bu muydu diye düşünmeden edemiyorum.Çünkü ilk kanalda mail adresi girili iken bu kanalda o da yok...Baya bir tecrübelenmiş gibi duruyor ama o da çok güvenmesin kendine onuda sizlerin desteği ile hallederiz...

Kısacası sıra geldi bu kanala.Bende bu arada tekrardan yüklüyorum videolarımı...

BU 2. Cİ EMEK HIRSIZINIDA ŞİKAYET ETMENİZİ RİCA EDİYORUM!!!

https://www.youtube.com/channel/UCkrrzQrR9FZkiqnkLbEBJBw

 






  

  

  
Categories: