YOUTUBE KANALIMI AÇTIM

Posted by Mert Şener on 12:58 with 14 comments
                         
                            DESTEK İÇİN REKLAMA TIKLAMANIZI RİCA EDİYORUM...


  Evet...Aslında bu işe girişmeyi hiç düşünmüyordum."Hah bir sen eksiktin" diyebilirsiniz ama öyle değilmiş.Çünkü:Bu işler her ne kadar uzaktan kolay gözüksede,aslında öyle olmuyor bunu anladım.Konuya az çok hakim olmama rağmen video olayına gelince ne kadar tökezlediğimi farkettim.Kekelemediğim mi kalmış,yoksa atıyorum;"a" ya "b" demediğim mi kalmış bilemiyorum artık:)Ben bile kendimi tanıyamadım açıkçası:)Klasik olacak ama hani Cem Yılmaz diyor ya:"Aynı bizim Faruk veya aynı bizim Mehmet..."O da:"Ben hiç görmedim hani burada?demek ki burası başka aga" diye...İşte benimkisi de öyle birşey...Yorum yapmak 2sn ama o videoyu çekmek,3-4 saatimi aldı.İlk videomu yaklaşık 3 saatte çektim:)

Neden böyle bir işe giriştim çünkü:Her konuyu yazarak anlatamıyorsunuz.Elbet bir şekilde konuşmaya ihtiyaç duyuyorsunuz...

Önden sorulacak olan soruları tahmin etmeme rağmen gene de tek tek anlatmayı tercih ediyorum tıpkı burada olduğu gibi..

Birçok insan 2 dk lık videoyu 10 dk lık yapıyorsun diyebilir ama,videolarımda dediğim ve diyeceğim gibi:"Ben her videomda bir tecrübe,bir bilgi paylaşıyorum"...

En basitinden:"Akraba ile ortak iş yapılmaz" cümlemi videolarda söylemeyi düşünüyorum niye?Çünkü bunlar bir tecrübe...En basitinden gene;Aynı zamanda gitarda çalıyorum ama bunu kanala koymama gerek yok.Kanalın konsepti bu değil çünkü...

Videolarımda kronik arızalar,stand-by devresi,işlemci,güney köprüsü,mosfet ölçümlerinden tutunda yazılım ile ilgili de birçok konudan bahsedeceğim.

Mesela:"Clean me Region" olayını üstün-körü geçmiştim burada ama video olarak gayet ne bir şekilde anlatabildim.Buradan bakabilirsiniz

Ses veya ekipman olarak baya bir zayıf olabilirim.Hatta cümle hataları,yanlış tanımlamalarda da bulunabilirim ama siz onları,filtre edip kendi bilgi dünyanıza katacağınızdan eminim.Çünkü buraya işten az çok anlayan veya bu işe hevesli kişiler geliyor.Son kullanıcılar (ev kullanıcıları) hariç.Onlarda geliyor ama o kadar çok değil.

Son kullanıcılar genelde şu tarzda sorular soruyorlar:"Bizim laptop çalışıyordu birgün eve geldim denedim açmayı ama açılmadı modelide şu şu vs vs...Neden olabilir?(Nokta)"Şimdi ben bunun neden olduğunu bilemem ki değil mi?Kronik bir sorun olur o zaman diyebilirimki:Şundan şundan dolayı olabilir diye.O yüzden videoları dikkatlice izlemenizi tavsiye ediyorum.Mutlaka bir cevap bulacaksınızdır zamanla...


Videolarımı teorik bir şekilde ve anakart üzerinde sağlamasını yapacak şekilde anlatmaya özen gösteriyorum.Zamanla diğer merak ettiğiniz veya işinize yarayacak konulara geleceğim elbet...

Konuyu daha fazla uzatmadan "YouTube" kanalımı sizlerle paylaşmak istiyorum...

https://www.youtube.com/channel/UCdI4RtoXCAgSTgtx7dSOzuQ/videos

Kanalımda ne kimseyi küçümsüyorum ne de kimseyi yüceltmeyi düşünüyorum öncelikle bunu bilin.Tekrar tekrar söylüyorum:"Ben ne kimseyi küçümsüyorum ne de kendimi veya herhangi birini yüceltiyorum." Yani ne biliyorsam onu söylüyorum bilgim doğrultusunda...Zaten beni tanıyanlar veya paylaşımlarımdan beni tanıyanlar,bunu kolayca anlayacaklardır diye düşünüyorum.Kimine göre:"Çok uzattın konuya gel" olabilir,kimine göre ise:"İşte bunu arıyordum" diye bir cümle duyabilirsiniz...

Yani:Benden üstün insanlar yok mu?Var elbette ama önemli olan paylaşılsınki bilinsin.Bu yüzden ben bildiklerimi artık imkanım yettiğince paylaşmaya karar verdim...


Umarım sizlerde bir şekilde faydalanırsınız veya aklınıza takılan sorulara cevap bulursunuz...

                                          
                   HERKESE SAYGILAR DİLERİM...






                                                  DESTEK İÇİN REKLAMA TIKLAMANIZI RİCA EDİYORUM...